Filofix hakkındaki gelişmeler e-posta adresinize gelsin
Hizmet Süreci
Filofix kapsamında bir Çağrı Merkezi hizmet verir.
Filofix süreci, hizmetten yararlanmak isteyen filoların Çağrı Merkezi'ni arayarak
Filofix hizmeti talep etmeleriyle başlar.
Arama üzerine, Çağrı Merkezi Acil Durum Prosedürü devreye girer ve bu prosedür gereği:
Filoya bağlı aracın arızası/ lastik ihtiyacı, bulunduğu yer, irtibat bilgileri vb
standart bilgiler alınır.
Bu bilgiler işlenerek tahmini Filofix Hizmet Bedeli hesaplanır.
Filo'dan sözlü onay alınmasını takiben, Çağrı Merkezi tarafından filoya bağlı aracın
bulunduğu yere coğrafi olarak en yakın olan bayi ya da bayiler belirlenir.
Çağrı Merkezi tarafından Filofix hizmetini yerine getirmek üzere bir "görevli bayi"
tespit edilir.
Filo'dan alınmış olan bilgiler görevli bayiye aktarılır.
Bu kapsamda;
Görevli bayi kendisine bildirilen bilgiler ışığında mobil aracı ile filoya bağlı
aracın bulunduğu mahale gider ve hizmeti verir, veya
Filoya bağlı araç mobil durumdaysa ve kendi imkanlarıyla bayiye ait olan servis
noktasına ulaşmayı talep ederse, görevli bayi hizmeti kendi servis noktasında yerine
getirir.
Bayi, vermiş olduğu her bir Filofix hizmeti karşılığı "Hizmet Talep Formu" doldurur
ve imzalatır.
Müşteri sistemde kayıtlı değilse faturalama ve tahsilat acil durum mahallinde görevli bayi tarafından yapılır.
Filo müşterisi sistemde kayıtlı ise, hizmet mahallinde herhangi bir tahsilat ve faturalama işlemi gerçekleştirilmez. Hizmet bedeli müşteriye, cari hesap üzerinden çalıştığı ve lastik temin ettiği Brisa bayisi tarafından faturalanır. Fatura ekinde doldurulmuş ve filo yetkilisi/araç şöförü tarafından imzalanmış Hizmet Talep Formu’nun doldurulması esastır.